Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Bonsai Aikoka™️

1. Generelle oplysninger

Bonsai Aikoka™️
E-mail: kontakt@bonsai-aikoka.dk
Telefon: (+45) 6018 4854
Se alle virksomhedsoplysninger i vores Impressum-side.

2. Bestilling og betaling

Alle priser er oplyst i danske kroner (DKK) inkl. moms (25 %).
Du kan betale med Visa, Mastercard, Apple Pay, GooglePay og MobilPay.
Ordren er bindende, når du har modtaget ordrebekræftelsen. Beløbet trækkes først, når varen er afsendt.

3. Levering

Vi sender fra Danmark eller EU, afhængig af lagerplacering.
Forsendelse sker med enten GLS, DAO, PostNord, DPD eller DHL. Leveringstid er normalt 2–5 hverdage.
Fragtprisen fremgår i checkout og afhænger af vægt og destination.

4. Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret efter dansk lovgivning, regnet fra den dag du modtager varen.
Varer skal returneres i ubrugt og salgsbar stand. Du afholder selv returfragten.
Kontakt os altid inden returnering.

5. Reklamation og fejl

Du har 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Opdages fejl, bedes du kontakte os hurtigst muligt med beskrivelse og evt. foto.
Vi dækker rimelige fragtomkostninger ved godkendt reklamation.

6. Ansvar ved brug af produkter

Vores frø og planter er ikke egnet som fødevarer og må ikke indtages.
Nogle arter kan være giftige for mennesker og dyr – og allergikere bør være opmærksomme.
Brug af produkterne sker på eget ansvar. Vi fraskriver os ansvar for skadevirkninger.

7. Rettigheder til billeder og tekster

Billedmateriale stammer fra egne optagelser, leverandører, Pexels og Wikimedia Commons.
Mener du, at vi har brugt materiale uden ret, kontakt os venligst. Vi retter straks.
Danske oversættelser og originale tekster tilhører Bonsai Aikoka™️ og må ikke kopieres.

8. Varemærkebeskyttelse

Bonsai Aikoka™️ er et varemærke i aktiv brug. Uretmæssig brug vil blive retsforfulgt.

9. Links til eksterne sider

Vi linker nogle steder til eksterne kilder, f.eks. YouTube, offentlige myndigheder, sociale medier og lignendel. Vi kan ikke holdes ansvarlige for indholdet på disse sider.

10. Privatliv og cookies

Læs mere i vores privatlivspolitik og på vores cookie side.

11. Kontakt

Vi er altid klar til at hjælpe også efter dit køb – kontakt os gerne ved spørgsmål til køb, produkter, returnering eller andet fagligt.

12. Klageadgang

Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, skal du kontakte os først på kontakt@bonsai-aikoka.dk.

Lykkes det ikke at finde en løsning, kan du klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk / www.naevneneshus.dk

Du kan også indgive en klage via EU-Kommissionens online klageportal: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

I henhold til gældende EU-regler henviser vi til den tidligere ODR-platform for forbrugerklager. Bemærk venligst, at denne platform er lukket pr. 20. juli 2025, og informationen kan være flyttet. Du kan finde opdateret info direkte på den viste side.

 

Foto: Quang Nguyen Vinh / Pexels